Na svatého Valentýna

2.3.2010 | autor:

Na svatého Valentýna

Také každoročně na svatého Valentýna zažíváte spíše hořká zklamání než zamilované chvilky jako vystřižené z amerických slaďáků? Nejste vůbec sami. Že Valentýn nerovná se létání na růžovém obláčku, o tom vás přesvědčí plejáda předních hollywoodských herců, kteří si v nové romantické komedii Na svatého Valentýna (St Valentine´s Day) užijí nejeden karambol a životní poučení.

Valentýn v Los Angeles

Romantická komedie s premiérou v únoru 2010 pojednává o skupince obyvatel amerického Los Angeles, jejichž osudy se proplétají v jeden osudný den – na svátek všech zamilovaných. Chuťovku pro pohodové zimní večery má na svědomí režisér Garry Marshall, scénář k filmu napsala Katherine Fugate. A na co se mohou diváci těšit? Kromě zástupu herců a hereček první velikosti také na spoustu zajímavých příběhů ze života, samozřejmě se šťastným koncem.

Ashton Kutcher a milostné patálie

Fanouškům romantických komedií zápletka filmu možná připomene oblíbenou Lásku nebeskou. Místo předvánočního času zde však hraje primární roli oblíbený americký svátek všech zamilovaných, který, jak brzy zjistíme, nepřináší ani zdaleka tolik štěstí, lásky a spokojenosti, jak by se leckdo domníval. O tom, že se trable s láskou lepí na paty i čerstvě zamilovaným jedincům, se vás bude snažit přesvědčit právě zasnoubený romantik v podání Ashtona Kutchera, který pracuje ve stylovém květinářství. Zde se také odehrává spousta zápletek, které se nakonec v závěru příběhu rozuzlí. Ostatně, do jakého jiného prostředí byste chtěli film o Valentýnu zanést? Stejně jako v Lásce nebeské se o zahřátí u srdce diváka postarají lovestory všech věkových kategorií, od rošťáckých školáků až po zaláskované seniory.

Hvězdné obsazení

Co činí film obzvlášť zajímavým, je pestrá paleta populárních herců, který si co do talentu a divácké oblíbenosti jeden s druhým nezadají. O vaši přízeň se tak podělí krásky Jessica Alba, Kathy Bates a Jessica Biel, fešný Bradley Cooper, sexy „chirurgové“ Eric Dane a Patrick Dempsey, charismatický Hector Elizondo, pohledný Jamie Foxx, éterická Jennifer Garner, talentovaná Anne Hathaway, rošťácký Ashton Kutcher, sympatická Queen Latifah, mladičký svalnatec Taylor Lautner, vtipálek George Lopez, nestárnoucí Shirley MacLaine, vždy okouzlující Julia Roberts a její neteř Emma Roberts, spolu s nadějnou zpěvačkou Taylor Shift.