Recenze a trailery k seriálům

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 57

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 69

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 81

The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku)

14.2.2010 | autor:

Co s čtveřicí zapálených fyziků udělá atraktivní blondýna, která se přistěhuje do protějšího bytu? Nejen odpověď na tuto otázku se dozvíte v novém americkém sitcomu The Big Bang Theory (v češtině Teorie velkého třesku), který před vámi odhalí mnohá z tajemství fyzikálního světa, ale také světa vztahů, přátelství a lásky.

Nový americký komediální seriál The Big Bang Theory lze zařadit do kategorie sitcomů navazujících na kultovní Přátele. Již od prvního vysílání, které proběhlo v září roku 1997, si čtyřka potrhlých vědců získala srdce mnoha tisíců diváků po celém světě. Nesmrtelné hlášky, vtipné situace a fakt, že duchovními otci seriálu jsou proslavení američtí scénáristé Chuck Lorre a Bill Prady, vytvářejí z relativně nového sitcomu slibný projekt, který se nebojí takové konkurence, jakou představují legendární How I Met Your Mother nebo britský I.T. Crowd.

Čtyři fyzikové…

Ústřední postavy seriálu představují čtyři šprti, jenž pracují jako teoretičtí fyzikové v Pasadeně a většinu svých večerů tráví v komiksovém obchodě či v obývacím pokoji hraním počítačových her a sledováním nejnovějších sci-fi filmů. Na rozdíl od vědy, kde jsou zákonitosti a vztahy mezi tělesy jasně dané, představují reálné vztahy s ženským pohlavím pro čtyři nepolíbené vědce rovnici s velkou neznámou. Leonard Hofstadter, Ph.D. (Johnny Galecki) trpělivě snáší vrtochy a šílenosti svého spolubydlícího, génia Sheldona Coopera, Ph.D. (Jim Parsons). Legendární postava Sheldona sice získala přijetí na vysokou školu již ve věku jedenácti let a může se chlubit IQ o výši 187 bodů, to z něj však nedělá praktickou bytost schopnou normálních sociálních interakcí. Dvojice se přátelí se sexuálním loudilem, židem Howardem Wolowitzem (Simon Helberg), který je přesvědčen o svém kouzlu přes malý vzrůst a fakt, že stále bydlí v jednom domě s nedoslýchavou matkou. Čtveřici uzavírá nesmělý Ind Rajesh Koothrappali, Ph.D. (Kunal Nayyar), jenž není schopen v přítomnosti žen pronést ani hlásku.

… a jedna blondýna

Hlavní pětici uzavírá střelená, občas hloupá avšak roztomilá Penny (Kaley Cuoco), jež aspiruje na hvězdnou kariéru herečky, avšak v mezičase před velkou rolí si přivydělává jako servírka v pasadenské restauraci. Společenská Penny neholdující vědě ani šprtům se v prvním díle přestěhuje do bytu naproti Leonarda a Sheldona. Tím začíná velké dobrodružství prošpikované nejen fyzikálními zákony, ale také nejedním karambolem.

Znamená mozek více než vzhled?

Vtipný seriál plný bryskního humoru, komických situací a ponaučení vás jistě přesvědčí o tom, že mozek často přemůže bicepsy a že šprti mohou být svým způsobem sexy. A pokud ne, alespoň se sledováním The Big Bang Theory zaručeně pobavíte.