Recenze a trailery k seriálům

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 57

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 69

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 81

Futurama - okno do budoucnosti

29.3.2010 | autor:

Futurama - okno do budoucnostiV letech 1999 až 2003 dal Matt Groening, autor legendárního seriálu o rodině Simpsonových, a jeho spolupracovník David Cohen život novému seriálu s názvem Futurama. Ve čtyřech sériích líčí životy zaměstnanců doručovatelské společnosti. Děj se odehrává v roce 3000. Ve svých začátcích musel seriál Futurama čelit veliké konkurenci, které podlehl a byl ukončen. V roce 2006 si však americká televizní stanice vyžádala další epizody. Oblíbenost Futuramy stoupala a nyní už byly dokonce natočeny čtyři celovečerní filmy inspirované tímto seriálem. V Česku můžete seriál Futurama sledovat od roku 2009 na Prima Cool nebo online prostřednictvím internetu.

Jak to všechno začalo?

Příběh startuje na Silvestra roku 1999, kdy doručovatel pizzy Philip J. Fry dostane falešnou objednávku do kryogenické laboratoře, kde omylem upadne do mrazicího boxu a probudí se až o tisíc let později. Zde se setkává se svým potomkem, který vlastní meziplanetární doručovatelskou společnost Planet Express. Posádka se v každé zhruba dvacetiminutové epizodě dostane do neuvěřitelné situace plné zápletek a divák se nikdy nenudí.

Kdo tvoří posádku?

Neschopný doručovatel pizzy z 20. století Philip J. Fry, který dostal práci pouze díky rodinné vazbě na majitele. Dále je to Hubert J. Farnsworth, Fryův velmi starý pra pra pra... synovec. Kromě šéfování společnosti se vášnivě věnuje vynalézání nesmyslných předmětů. Tranga Leela patří k vyhynulé mimozemské rase kyklopů. Ve firmě je zaměstnaná jako kapitán. Vděčí za to své nebojácnosti a smyslu pro povinnost. Hlavní doručovatelské trio doplňuje robot se jménem Bender Bending Rodriguéz. Mezi jeho vášně patří alkohol, lehké "robotice" a kradení, nevyhne se zkrátka žádné neřesti. Plejádu nejzajímavějších postav seriálu uzavírá lodní lékař - obrovský růžový krab - Zoidberg. Je velice nevyrovnaný, bojácný a každým svým výstupem pobaví i nejnáročnějšího diváka. Mezi další zaměstnance patří asijská stážistka Amy, jamajský účetní Hermes Conrad a uklízeč Scruffy.

Díky prakticky možnostem, jež skýtá prostředí příštího milénia, a kreativitě tvůrců si můžete být jisti, že se vtipné situace a dialogy nebudou nikterak opakovat a u sledování seriálu Futurama se budete vždy skvěle bavit!