New Yorku, miluji Tě!

4.2.2010 | autor:

New Yorku, miluji Tě!Jistě máte ještě v blahé paměti úspěšný film z roku 2006 s názvem Paříži, miluji Tě!, který zobrazoval toto odvěké město lásky pohledem několika režisérů. Láska na několik způsobů na nás čeká i ve volném pokračování experimentálního cyklu Města lásky, hlavní roli tentokrát hraje americké město snů New York.

Zvučná jména

Stejně jako v předchozím filmu se i zde sešla celá plejáda režisérů a známých herců, aby v krátkých příbězích ukázali různé druhy lásky, které se v ulicích města New York dají najít. Mezi dvanácti režiséry, kteří na sebe vzali úkol ukázat ve svém krátkém povídkovém filmu lásku odehrávající se v New Yorku, se představí například zkušení režiséři Fatih Akin, Brett Ratner, Chan-wook Park či Mira Nair a vedle nich úplní nováčci, které známe především jako herečky. Na druhé straně kamery se filmem New Yorku, miluji Tě! poprvé představí dvě oblíbené charizmatické krásky Natalie Portman a Scarlett Johansson.

New York očima lásky

New York byl již ve filmech zvěčněn mnoha různými způsoby, ať už se stal dějištěm romantických příběhů, akčních honiček, apokalypsy či dramatických akcí. Teď tu ale je zcela nový pohled na toto město - pohled očima lásky ve všech jejích podobách. Příběhy odehrávající se v pěti různých newyorských čtvrtích uvidíme od první lásky přes lásku krátkodobou a komplikovanou až po lásku minulou, odpíranou, vytouženou a lásku, která trvá navěky. Herci angažovaní v těchto krátkých povídkách patří mezi světové špičky. Setkáme se například s Haydenem Christensenem, Andy Garciou, Natalií Portman, Orlandem Bloomem, Christinou Ricci, Ethanem Hawkem, Johnem Hurtem či Shiou LaBeoufem.

Autorem i producentem celého konceptu je Emmanuel Benbihy, který se rozhodl vytvořit interkontinentální městskou sérii a vzdát tak hold městům, která odjakživa pro svou atmosféru lákají turisty z celého světa. Že láska existuje mezi jejich zdmi se můžeme vždy znovu přesvědčit. V plánu jsou pro příště například Šanghaj či Rio de Janeiro. Kdo ví, třeba se jednou dočkáme i Prahy.